Sănătatea și siguranţa pe primul loc
STILL ia măsuri
informaţi despre coronavirus
Care sunt măsurile implementate de către STILL pentru a menţine operaţiunile de business și ce trebuie să știe clienţii noștri. Răspândirea rapidă a pandemiei Covid-19 reprezintă o provocare majoră pentru fiecare dintre noi. Am vrea să vă informăm pe această cale cu privire la acţiunile pe care le-am întreprins pentru a proteja nu doar activităţile afacerii noastre, dar și sănătatea clienţilor, angajaţilor și a partenerilor noștri.
Continuă STILL să participe la întâlnirile cu clienţii?
Vom continua să oferim clienţilor și partenerilor noștri cea mai bună susţinere posibilă și să fim disponibili pentru aceștia oricând au nevoie. Vom prefera, totuși, să desfășurăm consultările folosindu-ne de canalele digitale de comunicare, pentru a reduce, pe cât posibil, contactul fizic direct (conform recomandărilor organizaţiilor de sănătate cunoscute). Vom evita, însă, întâlnirile cu angajaţi, clienţi sau parteneri, care sunt sau au fost în zonele de risc identificate.
Se vor păstra programările pentru efectuarea operaţiunilor de service și mentenanţă?
Tehnicienii noștri de service sunt alături de dvs. ca parteneri de încredere, chiar și în această perioadă dificilă. Fiind clienţii noștri, vă puteţi baza pe îndeplinirea obligaţiilor noastre contractuale referitoare la operaţiunile de service. Lanţul de aprovizionare privind piesele de schimb este intact. Tehnicienii noștri sunt echipaţi în vederea desfășurării uzuale a operaţiunilor de mentenanţă și reparaţii și la un nivel optim de la prima vizită. Tehnicienii noștri de service au fost rugaţi să se informeze cu privire la eventualele măsuri de siguranţă care ar putea fi cerute de către clienţii nostri, înainte de a efectua orice vizită și să acţioneze în consecinţă. În interesul angajaţilor și clienţilor noștri, vom încerca să grupăm solicitările de service, astfel încât să evităm vizitele multiple către un singur client într-o perioadă scurtă de timp.
Ce măsuri interne au fost luate pentru a proteja angajaţii și pentru a menţine business-ul?
STILL a reacţionat rapid, decisiv și cuprinzător privind răspândirea Covid-19. Începând cu o comunicare amplă a măsurilor de igienă și a regulilor referitoare la contactul direct cu colegii (luând în considerare recomandările organizaţiilor de sănătate, precum Organizaţia Mondială a Sănătăţii), prin stabilirea echipelor de gestionare a situaţiilor de criză, atât centrale, cât și locale, dar și prin evitarea călătoriilor de afaceri non-esenţiale, facem tot ce ne stă în putinţă pentru a ne proteja angajaţii, clienţii și partenerii de afaceri, precum și operaţiunile afacerii. Printr-un portal dedicat informării în reţeaua internă STILL, dar și prin comunicarea permanentă și proactivă prin email, ne asigurăm că fiecare angajat este cât mai bine informat. Astfel, putem sta la dispoziţia clienţilor noștri în cel mai bun mod posibil.
Soluţii rapide din suflet
Acum, mai mult ca niciodată, sunt importante experienţa și o echipă bine definită de experţi. Susanne Reduth și echipa sa oferă suport clienţilor diviziei de închirieri din birourile de acasă, asigurând sfaturi competente, precum și soluţii rapide și flexibile.
Până de curând, drumul către sucursala STILL era obișnuinţă. Însă, în loc să fie alături de colegii săi în birou, Susanne Reduth, coordonatorul departamentului de închirieri și vehicule second-hand la sediul din Dortmund/Krefeld, precum și echipa sa lucrează momentan de acasă.
Precum mulţi alţii. Astfel, ei au reușit să rămână disponibili întotdeauna pentru toţi clienţii. "Știam că procesul de a lucra de acasă trebuia să aibă loc rapid și să urmeze cursul normal al businessului," spune Reduth. "Sectoarele critice precum comerţul cu amănuntul și logistica se bazează pe soluţiile noastre de închiriere în acest moment și au nevoie imediată de utilaje suplimentare.".
Echipa sa este complet operaţională și aliniată la cerinţele actuale ale clienţilor. Reduth: "Avem acces la peste 33,000 de vehicule de închiriat în Europa și ne concentrăm în totalitate pe nevoile individuale ale clienţilor noștri. Și în unele cazuri nevoile sunt uriașe. Cea mai mare cerere în acest moment vine de la experţii în logistică, furnizorii de băuturi, lanţuri de supermaketuri și companii de service. Creșterile actuale ale cererii pot fi adresate prin folosirea utilajelor noastre de închiriat. Chiar și clienţii care nu vor sau nu pot să își ia angajamente în prezent închiriază de la noi. Știm că cel mai important lucru în situaţia actuală este acela de a servi nevoile clienţilor. Suntem acolo pentru clienţii noștri!"
Pentru Susanne Reduth, un lucru este cert: experţii săi de închirieri și utilaje second-hand sunt eroii săi. În această perioadă neobișnuită ei continuă să pună suflet în munca lor în fiecare zi și să dea totul pentru clienţii lor!
Intralogistică printre flori
Tehnicienii olandezi STILL Pascal Lefeber și Masud Salim se asigură că florile sunt trimise în continuare în întreaga lume.
Compania olandeză Dillewijn Zwapak produce de 80 de ani ambalaje pentru flori și plante. Sediile se află în municipalitatea Amstelveen din Olanda de Nord. De aici, Dillewijn aprovizionează crescătorii, exportatorii, angrosiștii și lanţurile de retail din întreaga lume.
Două utilaje automate STILL MX-X Very Narrow Aisle ajută la desfășurarea unor procese logistice fără cusur...la fel cum fac și Pascal Lefeber și Masud Salim. Ambii tehnicieni STILL sunt alături de Dillewijn și se asigură că utilajele Very Narrow Aisle rămân gata de folosire și că circulă în siguranţă prin depozit.
La fel cum fac și cu ceilalţi clienţi, ambii tehnicieni grupează sarcinile programate, în așa fel încât să realizeze cât mai multe din lucrările în așteptare într-o singură vizită. Înainte de a vizita un client, ei îl contactează prin telefon și se informează în legătură cu cerinţele actuale de siguranţă. Acest lucru le permite lui Pascal Lefeber și Masud Salim să își desfășoare munca într-un mod care este sigur pentru toţi cei implicaţi - ceea ce înseamnă că oamenii din întreaga lume se pot aștepta în continuare la flori ambalate corespunzător. La urma urmei, totul se rezumă acum la micile plăceri.
Consultări digitale faţă-în-faţă
Consiliere și suport pentru clienţi fără prezenţă fizică? Robert Zbrzeźniak și Grzegorz Gnitecki, consilieri de vânzări STILL din Polonia, oferă o perspectivă asupra noului mod de lucru zilnic.
O strângere de mână fermă și primitoare, o bătaie încurajatoare pe umăr, acordarea clienţilor posibilitatea de a atinge și a simţi un potenţial utilaj nou - sunt atât de multe lucruri pe care echipele de vânzări STILL le puteau face, dar acum trebuie să se obișnuiască fără ele în contactul cu clienţii. Analiza nevoilor și consiliere în vânzare din biroul de acasă - funcţionează?
“Este dificil,” spune Robert Zbrzeźniak, consultant de vânzări STILL din Polonia, “dar este realizabil și este o chestiune de atitudine. Trebuie să acceptăm situaţia curentă și să ne întrebăm cum putem fi cel mai bine alături de clienţii noștri, în ciuda condiţiilor din aceste momente.”
Aceasta este o întrebare pe care și-a adresat-o și colegul lui de vânzări, Grzegorz Gnitecki. Unul dintre răspunsurile pe care le-a găsit a fost următorul: “Folosesc acum în mod frecvent opţiunea de video call, pentru a menţine un contact personal cu clienţii mei. De fapt, nu am mai făcut asta niciodată până acum.” Nu trece nicio zi fără ca Gnitecki să nu își privească "digital" în ochi cel puţin un client, pentru a evalua cerinţele lor, a discuta detalii sau a le pregăti oferte. “Funcţionează mult mai bine decât mă așteptam.”, rezumă experimentatul vânzător. “Consiliez clientul faţă în faţă, apoi am grijă să mă ocup de pregătirea ofertei și de obicei parcurg contractul încă o dată cu clientul meu prin folosirea de video call.” Companiile pun preţ pe posibilitatea de a avea în continuare un expert STILL disponibil atunci când este nevoie de el. “Este o situaţie excepţională și pentru clienţii noștri. Ceea ce este cu adevărat important este să trecem împreună peste această perioadă dificilă, cât mai bine cu putinţă. Sunt convins că parteneriatele de afaceri pot ieși și mai puternice din această perioadă.”
Pentru Grzegorz Gnitecki și Robert Zbrzeźniak, este clar că vor continua să își consilieze și să fie alături de clienţii lor la cel mai înalt nivel, în orice împrejurare - acum mai mult ca niciodată!
Utilaje de închiriat pentru serviciul naţional de ambulanţă din Ungaria
Împreună prin criză: STILL Ungaria sprijină serviciul naţional de ambulanţă prin oferirea gratuită a utilajelor de închiriat.
Oamenii din sectorul medical din toată lumea luptă împotriva efectelor cauzate de pandemia coronavirus. Acesta este și cazul Ungariei, unde mai mult de 8,000 de angajaţi ai Serviciului Naţional de Ambulanţă dau totul pentru oamenii bolnavi și încearcă să oprească răspândirea virusului.
Deficitul resurselor reprezintă una dintre cele mai mari provocări. Materialele de lucru sunt disponibile în cantităţi limitate și trebuie să fie distribuite cât mai rapid posibil către ambulanţe și aproape 270 de puncte de ajutor ale Serviciului Naţional de Ambulanţă. Serviciul de ambulanţă se bazează deja de ceva vreme pe utilajele STILL.
Pentru a susţine partenerii noștri în lupta împotriva pandemiei, dar și ca semn de recunoștinţă profundă, STILL Ungaria oferă acum Serviciului Naţional de Ambulanţă cinci utilaje suplimentare din flota de închiriere, fără niciun cost. Pentru atât timp cât este nevoie ca această criză a coronavirusului să fie adusă sub control. Printre acestea sunt stivuitoarele electrice RX 20, transpaletul cu operare la mare înălţime EXV și transpaletul cu operare la mică înălţime CiTi One, conceput special pentru livrarea bunurilor în oraș. Serviciul Naţional de Ambulanţă a fost încântat să accepte această ofertă. În numai două zile de la contactare, utilajele au fost aduse acolo unde este nevoie. “Angajaţii dedicaţi ai Serviciului Naţional de Ambulanţă depun o muncă incredibilă în aceste momente, în lupta împotriva coronavirusului. Suntem foarte recunoscători pentru munca lor și suntem fericiţi să putem aduce măcar o mică contribuţie la sarcina lor enormă, prin aceste utilaje de închiriat.”, declară Attila Süle-Szigeti, Marketing & HR Manager STILL Ungaria.