Decident de joc la STILL

Tehnician de service

Tehnicienii noștri de service

Poziția de tehnician service într-o companie bine poziționată, așa cum este STILL, vă oferă posibilitatea de a vă implica în provocări noi, din proprie inițiativă, știind că angajamentul dvs. va da roade. Implicați-vă alături de noi la cel mai înalt nivel.


Posturi vacante tehnician service la STILL

Ca tehnician service, sunteți responsabil cu repararea, întreținerea și inspecția privind siguranța stivuitoarelor electrice și cu motor cu ardere internă și a echipamentelor industriale aflate la sediul clienților noștri. De asemenea, veți efectua analiza erorilor la sistemele mecanice, hidraulice, electrice și electronice, care sunt necesare pentru a identifica posibilele cauze principale și pentru a remedia defectele existente. Ofertele noastre actuale de locuri de muncă pentru funcția de tehnician în departamentul de service pot fi găsite apăsând butonul de mai jos. Deveniți parte a unei echipe de top!


Mediul de lucru al unui tehnician service

Tehnicienii noștri la jobul lor de vis în cadrul STILL

Găsește-ți locul în echipa noastră.

De ce suntem printre cei mai importanți furnizori de soluții intralogistice personalizate pentru stivuitoare, tehnologie de depozitare, software și servicii?

Pentru că avem o echipă de primă clasă! Fiecare post din compania noastră este foarte atractiv și este ocupat de oameni extraordinari. Ne ajutăm unii pe alții și munca noastră în echipă creează soluții perfecte!


De ce să vă alăturați companiei STILL ca tehnician service?
Mașină de serviciu la domiciliu

Ziua de lucru începe cu mașina de service, propriul dvs. atelier mobil, parcată chiar în fața casei. Înseamnă că ziua de lucru începe în momentul în care ieșiți pe ușa casei, nu trebuie să schimbați mijloace de transport sau să colectați materiale greoaie. În schimb, puteți merge direct la primul client.

Vă organizați singuri ziua de lucru

Ca persoană de contact pentru clienții noștri din regiunea dvs., vă puteți planifica vizitele zilnice la clienți în consultare cu coordonatorul de service. Ca atare, vă puteți influența direct programul de lucru și ordinea de zi. Responsabilitatea pentru această planificare este și a voastră.

Sunteți în contact direct cu clienții noștri zilnic

și, prin urmare, sunteți indispensabili pentru clienții noștri, reprezentând compania ca persoană de contact permanentă. Aveți grijă de clienții noștri ori de câte ori echipamentele noastre necesită reparații la fața locului, service sau teste de siguranță. Înseamnă că sunteți în contact zilnic cu clienții, asigurându-vă că echipamentele STILL rămân în uz, la sediul clientului, pe termen lung.

Aveți un set variat și divers de responsabilități

La sediul clientului, acționați în calitate de expert profesionist pentru întreaga gamă de produse. Indiferent că este vorba de stivuitoare pe motorină sau electrice, echipamente de tractare sau echipamente pentru deservirea depozitelor, service-ul este în mâinile dvs. Înseamnă că vă puteți aștepta la o mare varietate de sarcini și activități în fiecare zi, precum și intervenții la o mare varietate de companii. Uneori veți consilia un fermier local de produse lactate, alteori managerul flotei unei mari companii de logistică va avea nevoie de sprijinul dvs.

Veți primi instruire și educație periodică

Dezvoltarea personală și profesională sunt foarte importante pentru noi. Prin participarea la cursuri periodice de formare la centrul nostru de formare STILL, veți afla mai multe despre diferitele tipuri de stivuitoare utilizate și vă veți extinde în permanență cunoștințele tehnice de specialitate.

Folosiți-vă punctele forte zilnic

Pe lângă cunoștințele tehnice de specialitate, abilitățile de rezolvare a problemelor se vor dovedi absolut vitale. Fiecare vizită la clienți este diferită și vă cere să vă bazați pe creativitate, pe abilitățile de consultanță și pe orientarea către client. Desigur, colegii de la primul și al doilea nivel ierarhic sunt, de asemenea, la îndemână pentru a vă ajuta.

Aveți posibilitatea de a vă dezvolta în cadrul companiei

Puteți ajuta la modelarea propriei dezvoltări profesionale la STILL. Structura noastră organizațională vă oferă posibilitatea de a face următorul pas în carieră, asumându-vă responsabilități profesionale superioare


Condiții atractive de angajare

Ca tehnician la STILL, vă așteaptă un domeniu de activitate interesant, în care vă veți dezvolta continuu în fiecare zi.

Include beneficii și condiții atractive:

  • Beneficii suplimentare conform contractului colectiv de muncă
  • Pilonul III de pensie
  • Beneficii la pensionare
  • Mediu de lucru atractiv

Abonament medical pentru tine și membrii familiei

  • Alte voci ale tehnicienilor noștri de service:

    Interviu - tehnician service STILL
    • Nume: Nicolas Jöckel
    • Zonă de activitate: filiala Hamburg
    • Angajat STILL din: 1 august 1991
    • Post: tehnician service

    Care a fost traseul spre STILL?
    Eram familiarizat cu STILL încă din școala primară. Am făcut un stagiu de două săptămâni pentru elevi la Centrul de la Hamburg. Mi-a plăcut atât de mult încât, la terminarea școlii, am depus cerere de angajare ca ucenic de tehnician mecatronist la STILL și am fost acceptat. În urma uceniciei de trei ani, am fost angajat ca urmare a performanței mele bune și de atunci sunt angajat ca tehnician service.

    De ce te-ai decis să lucrezi la STILL?
    După școală, am căutat inițial o ucenicie de care să mă bucur și unde să-mi pot folosi în mod optim aptitudinile. În plus, am vrut să învăț o profesie cu un viitor sigur. STILL mi-a oferit acest lucru. Locul meu de muncă actual este și va rămâne indispensabil. Și, în cele din urmă, serviciul pe care îl oferim clienților noștri este un aspect important.

    Cum ai ajuns în postul actual?
    La acea vreme, departamentul de service căuta personal calificat. Pe baza performanței mele din timpul instruirii, mi s-a oferit un loc de muncă la finalizarea instruirii.

    Descrie o zi de lucru tipică și mediul de lucru:
    Ziua mea de lucru începe la aproximativ 6:30. Înainte de a mă urca în mașina de service, fac un inventar să văd ce piese a livrat curierul peste noapte și le asigur să nu alunece în timpul deplasării. Apoi, merg la primul client și efectuez reparațiile necesare, întreținerea sau testul FEM pe stivuitor. În funcție de cât de urgent este, mă deplasez la următorul client. Acolo, fac o diagnosticare a daunelor, de exemplu, și creez o ofertă de reparații. În cazul în care clientul acceptă oferta, comand piese de schimb. În medie, repar sau fac service la trei stivuitoare pe zi. Uneori schimb locul de trei ori pe zi. Dar, uneori, se poate să merg la un singur client câteva săptămâni la rând, cu câteva scurte întreruperi.

    Ce face munca ta la STILL atât de interesantă?
    Postul meu de la STILL îmi permite să lucrez independent. În cea mai mare parte, îmi planific eu sarcinile. Înseamnă că mediul meu de lucru este foarte variat. Baza mea fixă de clienți este constantă.

    De ce ești important în echipa STILL?
    Aduc 25 de ani de experiență profesională departamentului de service. Datorită participării mele regulate la evenimentele de instruire, am pregătirea de a repara aproape orice stivuitor. Prin urmare, pot ajuta clienții cu experiență și know-how și mă asigur că pot obține cele mai bune rezultate de la stivuitoarele STILL.

    Care au fost punctele forte ale activității tale în echipă până acum?
    Configurarea echipamentelor de deservire a depozitelor este întotdeauna interesantă. Asamblarea acestor produse nu este o sarcină de zi cu zi și necesită lucru în echipă. Sunt livrate clientului pe componente individuale. Atât timp cât condițiile de la fața locului o permit, pot fi asamblate chiar și cu o macara telescopică.
    Altceva, care a fost întotdeauna special, este lucrul la târguri comerciale. De exemplu, mi s-a permis să prezint produsele și serviciile STILL vizitatorilor și clienților de la CeMAT din Hanovra. Oportunitatea de a lucra pentru STILL la un târg comercial mare este o experiență extraordinară. Mai mult, te întâlnești cu colegi din alte ramuri și îți faci contacte noi.

    Completați propoziția: Lucrul la STILL este…
    plin de varietate.

    Descrie STILL (ca angajator) în 3 cuvinte:
    STILL este un jucător internațional și implicat social, platindu-și angajații corespunzător pentru serviciile prestate.

    Ce îți place cel mai mult la STILL?
    Că este o companie cu o lunga traditie.

    Unde altundeva îți aplici aptitudinile dobândite?
    În familia mea – dacă apuc să spun ceva...