Individualizare
Soluția perfectă pentru orice cerință
Opțiuni pentru clienți & Individualizări
Din ziua în care compania a fost fondată în 1920, un lucru a rămas în centrul a tot ceea ce încă mai face: dezvoltarea unei cunoașteri detaliate a provocărilor clienților noștri. Rezultatul este o soluție personalizată și produse extrem de adaptabile, care promit o potrivire perfectă pentru intralogistica oricărei companii.
Henry Ford, producătorul de automobile și adoptatorul timpuriu al liniei de asamblare în urmă cu aproximativ un secol, a declarat clienților săi de la acea vreme că își pot comanda mașina în orice culoare le-ar plăcea, atâta timp cât era neagră. Pentru Hans Still, această atitudine ar fi fost de neconceput.
Chiar și atunci când compania pe care a fondat-o în 1920 era încă doar un atelier de reparații pentru generatoarele electrice, a reușit să cunoască în detaliu și să înțeleagă diferitele probleme cu care se confruntă clienții săi și le-a rezolvat pe fiecare în parte. În fond, fiecare reparație este în cele din urmă un caz individual. Pentru Hans Still, produsele și serviciile personalizate au stat la baza orientării către client pe care și-a propus să o mențină în orice moment. Această atitudine a produs un avantaj competitiv crucial și o pretenție cheie a mărcii STILL.
Soluții personalizate: atuul STILL
Adaptarea soluțiilor de serie la cerințele individuale ale clienților este ceva care este, de asemenea, adânc înrădăcinat în ADN-ul STILL. La trecerea de la generatoare la stivuitoare, compania tradițională din Hamburg a continuat pe aceeași cale: fie că s-au folosit pentru vopsire culorile corporative ale clienților, structuri sau atașamente pentru funcții specifice sau produse personalizate pentru aplicații cu cerințe extrem de specifice, STILL a avut o gamă largă de opțiuni pentru soluții de transport individuale datorită capacității sale mari de producție și a faptului că și-a dezvoltat propriile echipamente.
În 1947, de exemplu, Deutsche Bundesbahn (Căile Ferate din Republica Federală Germania) a comandat căruciorul electric EK 2000 în cantități mari. Îngust, manevrabil și flexibil, se potrivește cu precizie în spațiile înguste de pe peroane și linii de încărcare. Și chiar și astăzi, succesorii acestui echipament clasic încă caracterizează transportul de mărfuri pe peroanele gărilor germane și europene.
Creșterea cererii de produse personalizate
De-a lungul deceniilor, cererea de produse personalizate a continuat să crească. Anii „miracolului economic" al Germaniei și creșterea aferentă a prosperității pentru o mare parte a populației au oferit un impuls suplimentar acestei evoluții. Personalizarea, personalizarea în masă și producția industrială personalizată devin megatendințele dominante ale secolului 21: răspund dorinței clienților de autonomie, individualitate și autodeterminare. În cele din urmă, produsul personalizat are un public țintă de unul.
Este o triadă logică: cerințele individuale necesită produse personalizate, iar fabricarea lor, la rândul său, necesită procese de producție personalizate – acest lucru se aplică în special aspectelor intralogistice. Trecerea de la produse standardizate la produse personalizabile necesită lanțuri de procese flexibile, dar eficiente în producție și distribuție. Companiile trebuie să învețe să includă cumpărătorul în procesul de producție, adică să alinieze toate procesele de producție și logistică necesare pentru fabricarea produsului final cu profilul clientului. Numai în acest fel gamele de produse și soluțiile vor fi viabile pentru piață și loialitatea clienților va fi consolidată.
Expertiză în ceea ce privește opțiunile clienților din viața reală
Cum s-a pregătit STILL pentru această dezvoltare? În primul rând, prin concepte de echipamente modulare cu procese de producție adecvate, care permit echipamente de serie extrem de personalizabile, cu mult peste opțiunile de configurare ale echipamentelor de serie bine-cunoscute. În al doilea rând, prin oferirea a ceea ce sunt cunoscute sub numele de opțiuni pentru clienți (CO). Dacă există o cerință a clientului care nu este inclusă în catalogul extins de variante de echipamente, STILL verifică modul în care cererea clientului poate fi implementată ca produs personalizat și începe să lucreze imediat ce comanda a fost plasată. Dacă această soluție ar putea fi utilă pentru alți clienți sau solicitată mai des, aceasta este introdusă în catalogul de configurare.
Avansăm cu curaj
Unul dintre principalii factori ai personalizării este creșterea rețelelor tehnologice și, în același timp, a rețelelor sociale generate de digitalizare. Prin noi forme de rețele tehnologice, cum ar fi crowdsourcing-ul, clienții sunt din ce în ce mai implicați în procesele de producție sau în procesele ulterioare de finisare. În plus, nu doar oamenii comunică între ei, ci și mașinile cu oamenii și unele cu altele. Digitalizarea și conectivitatea sunt, prin urmare, factori importanți care influențează opțiunile clienților în domeniul intralogisticii.
Într-o lume de afaceri din ce în ce mai specializată, este foarte probabil ca opțiunile clienților să capete însemnătate. Un factor important al succesului constă în implementarea soluțiilor personalizate cât mai economic posibil, astfel încât valoarea adăugată să compenseze prețul de achiziție și soluția să se concretizeze în rezultate optime pentru client. Creșterea modularității în liniile de produse va juca un rol important aici. De asemenea, va fi important ca firmele să aplice acest lucru mai mult pe piața emergentă a automatizării în viitor. Dacă soluțiile personalizate pot fi implementate aici prin combinarea diferitelor module, acest lucru va crește eficiența costurilor pentru client în comparație cu construcția de mașini speciale. În același timp, este vorba și despre curajul de a aborda provocări care pot părea descurajante la început.
Încurajarea
În urmă cu douăzeci de ani, dacă cineva ar fi cerut un selector care să-și recunoască împrejurimile și să-și planifice propriul traseu prin depozit, să fie întotdeauna poziționat optim pentru operatorul său și să fie capabil să-l deosebească de alte persoane din depozit, probabil că mulți l-a fi considerat nebun. Apoi, inginerii și experții în produse de la STILL, care au crezut cu tărie în ideile lor, au creat chiar un astfel de echipament.
În 2016, STILL prezintă preparatorul de comenzi autonom iGo neo CX 20, conceput pentru a satisface nevoile companiilor care necesită prepararea comenzilor frecventă și eficientă a comenzilor. De exemplu, industria alimentară: înainte de a exista iGo neo care își urmează operatorul în mod independent, operatorul trebuia să urce și să coboare foarte des din stivuitor doar pentru a-l deplasa câțiva metri sau chiar centimetri. Într-o tură de opt ore, acest proces are loc de aproximativ 1.500 de ori într-un stivuitor fără operator pedestru - transformat în trepte, operatorul ar fi putut urca și coborî Empire State Building iar și iar. Datorită produselor bazate pe o bună cunoaștere a clientului, există acum o soluție pentru acest lucru care poate fi configurată extensiv și adaptată și mai mult prin opțiunile clienților.
Ce spun clienții noștri
Soluția perfectă pentru orice cerință
Pentru mai multe informații și orice întrebări legate de individualizare, consultanții noștri de specialitate vor fi bucuroși să vă ajute.